Påsk helgen

fredagen efter mormor så tog jag mig till adam , skulle hem vid 11 . så ralle gick med mig hem och sen efter en stund kom alex och hämtade han .

i morse letade jag påsk ägg som vi gör varje år , sen vid halv 1 åkte mamma pappa syrran och jag till farmors land.
åt lite påsk mat och kom hem vid halv 7. packade de snabaste jag kunde
kl 8 kom lottye till mig och lite efter kom ralle tony adam och adam till mig också.
efter ett tag skulle lottye till albin , och då kom alex jeppe och stefan förbi .
dom drog vid 12 ungefär
 
och nu är de bara 7 timmar innan bilen går från uttran till norge (hemsedal)
kommer länkta hem som FAN! men de kommer säker bli skit kul!


Kommentarer
Postat av: Mini ♥

kommer sakna dig maddieeee ;(

Men ha så kul :)

2009-04-12 @ 12:47:21
URL: http://minji.blogg.se/
Postat av: Jossan

Titta in på min blogg!

2009-04-13 @ 12:18:45
URL: http://wennerholmare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0