onsdag

hej hej !
mm träffen var i går , gick jätte bra . fick lite publik där också.
efter de åkte vi alla till ishuset för att kolla på 93 matchen, men tydligen tyckte dom att den var lite tråkig
så jag alex stefan adam gick hem till ralle ,kollade lite på tv  och sen kom pappa.


idag var de då sista skoldagen ,YEEEES!  fast åker till gotland i morn kväll :/. känns inte så bra men men .
jag vet att de kommer bli så grymt kul !fast ändå är ja lite ledsen att åka från hemmet.
på väg hem träffa jag på phille som var ute och lekte med moppen .
efter ett tag kom adam och jocke förbi oss. stannade och snackade lite hemma och sen åkte vi och mötte ralle .
vid  6 tiden åkte alla hemåt .
och nu sitter jag här och gör paknings lista:S

mobilen och kameran är de viktigaste just nu :P
god natt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0