onsdag - torsdag

hej hej

onsdag:  min första träning på 3 veckor , de blev brandkårs direkt ... kul. fan har världens träningsvärk nu, kan fan inte gå i trapper längre .  men de var ju jätte kul att träffa alla tjejer igen .
sen åkte jag hem . lite senare kommer phille och tobbe förbi med mopparna.
sen på kvällen blev de PLUGG som fan . hade matte prov i dag . det gick fan bra  kännes faktiskt bra. Eller de gör de ju varje gång och sen när man får tillbaka provet står de 2/20 ..
när jag satt och pluggade i går så får krippa jätte ont i hjärtat , så han var tvungen att åka in till akuten . Så mamma körde in ninni och krippa .
Så jag satt där hemma med all matte själv . men klarade de ändå !:D

i dag har jag varit i stan med lottye nikita och tobbe. köpte ingenting faktiskt , bara en glass.
sen åkte jag hem och passade lillen . och städade mitt rum , och var så duktig.

nej nu måste jag sluta herrå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0