lördag-söndag

lördagen: Jag gick upp vid 8 för att åka och spela golf. kom hem vid  10 . då hade jag varit på golfbanan köpt nya skor och hämtat min tårta . 12.30 skulle vi samlas övade det sista och sen kl 14.00 var de dags . Vi höll på i ca 2 tim , sen när de var slut så åkte alla hem till sig och fikade med släkten eller vad vet jag . Det gjorde jag iaf.  Jag fick massa smycket , de är ju de man får typ.  lite senare gick jag till adam när alla hade gått från mig . var där hela kvällen typ . och sen när jag skulle hem gick rasmus med mig hem

bilder under lördagen

   

Söndag: var i kyrkan sista gången. Sa hej då till alla ,och sjöng i kyrkan. det har fan vart kul med konfan , de som ja inte trodde . lägret var fan roligt , de hände ju lite tråkiga saker men roliga också som man kommer ha minnen hela livet.
efter kyrkan åkte jag till tumba med mamma och lillsyrran . köpte en blus som jag skulle ha lite senare samma dag.
vid 3 åkte hela familjen till hågelby och skulle fira pappas moster som fyllde 60 år . träffade alla igen som var hos oss i går .  lite senare kom vi hem då blev de städning i rummet igen . och en promenad med philip . när jag kom hem sen blev de mer städning i hela garderoben .

nej men nu måste jag gå hej då !<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0