Hemma

kom hem den 7 april , de blev att slänga väskorna i hallen byta om och fort gå till nygren .
de var kul att träffa alla igen, kom hem 12 typ.
på morgonen där efter kom jag tillbaka till nygren för att städa upp allt efter gårdagen . efter de blev de lunch på robban
sen blev de bara en lång hemma kväll med plugg och data.

i dag blev de en städ dag , lite senare åkte jag och mamma till tumba. skulle hitta något till kussen som fyller 18 i dag.
 de blev godis för min del och en skål till thildan .
vi åkte till henne vid 5 och kom hem kl 8  .vid 9 kom ralle alev adam och stefan , de blev att vi kollade på film hemma hos mig
ha de gott så länge :)
hej då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0