Wilma det här kan bara hända dej !

Hej hej igen !

I går så hade jag ett missat samtal från min wilma .
så jag ringde upp det var hennes mamma som svarde och var jätte ledsen ,
hon sa att wilma hade brytit tån på 2 ställen, och sen fick jag ptata med wilma själv .
hon ba heeeeeeej maddis ! å sen berättade hon vad som hade hänt .
Hon had blivigt så arg på hennes pappa så hon hade sprakat  i en hård pall som dom har i vardagsrummet .
sen efter några sekunder så låg hon på golvet och skrek typ hhahah.

och nu sitter hon på astridlindgrens sjukhus och ska bli opererad och ska gipsa snart .
så nu blir de ingen träning för dej på 6 veckor wilma bra jobbat .

men krya på dej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0