fredag kväll

hejsan !
hade inte tid att skriva i går , men skriver nu .

igår var de sista dan på min praoen . Jag kommer sakna dom söta barnen , så himla söta !
jag slutade 13.00 och då åkte jag och isabelle hem till henne för att hämta sina saker till träningen , och sen vidare till ishuset .
träningen , det var ett skämt det var så dålig träning det gick piss värkligen. efter isen hade  vi fys det var inte så jobbigt . Efter allt skulle jag åka hem till mej med isabelle och hämta mina saker för jag skulle sova hos isabelle .

när vi kommer hem till henne så har hennes pappas tjejs dotter typ "party ", värsta musiken å vi ba vad händer här haha ..
När klockan är typ halv 1 så hör vi föreldrar  vid ingången och tydligen så hade dom druckigt :P
så dom slulle hämta sitt barn, hon  var visst lite full. vi kollade ut genom isabelles fönster  och såg allt typ :P
men men dom får  skylla sig själva .


hej då !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0