närmar sig jul

tjena !
den här söndan har vartit ganska julig.
Har tagit upp jul stjärnan i fönstret och jul belyning ute på min balkong, mysigt.
så nu känner jag att det börjar närma sig jul .
på mogonen så var de hockyeskolan och jag var själv alla andra var typ sjuka, inte bra !
efter de så ville Alva att jag skulle åka på almis med henne såklart sa ju jag ja
Alva är pappas "kompis" dotter :P
men jag gick av efter en kvart (tråkigt var de).Mamma kom och hämtade mej å så åkte vi till den där lilla affrären i rönninge. jag tycker faktiskt att dom har fina kläder där det är only och vera moda kläder .
efter de kom jag hem och städade lite satt upp min jul grejer
och ner till ishuset igen för att träna.
täningen gick ganska bra . äntligen fick jag hjälp .
och nu sitter jag här och vämtar tills Andra avenyn ska börja.
sakerna som jag köpte
             

min bästavän !(kyyss.blogg.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0