Ishuset, hem, ishuset, spruta , ishuset och hem igen

hejsan igen !
det är faktiskt kul att blogga , trodde inte de .

fick skjus av pappa i dag , gud så skönt
i dag skulle vi åka skriskor jag fick visa lite konståkning för barnen . 
igentligen skulle jag sluta halv 5 men fick sluta 3 det va jätte skönt !!

mötte min issa och åkte hem till mej för att äta lite, men det blev en snabbis vi var tvungna att åka igen till ishuet. 
när jag kom till ishuset  mötte jag min familj där nere , vi  skulle åka och ta sprutor :S
hjälp !
 
och sen ner till ishuset igen till träning , gick ganska bra
men jag tänker hela tiden att clara ska sluta , är så ledsen över de

ses i morgon igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0