ingen snö

hej alla kära vänner !
sitter här i sängen och inte kan sova så jag bloggar lite .
i dag så vaknade jag och såg att det inte var nån snö kvar .jag blev skit arg för jag och josse hade gjort upp en plan att mula jogge , han brukar gå med oss på torsdagar för att han hat tennis då .
aa men som ni vet så går det ju inte så bra att gå på nån kille ensam för man fick ju ingen hjälp av josse som vu hade snackat om så man blev ju mulad själv.
och i morgon blir det övernattning i kyrkab med konfan , det kommer nog bli jätte kul .
har hittat en bild i från i måndags då är de var som mest snö och länktar att de ska bli så här igen !
nejmen nu måste jag försöka sova , natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0