Helgen

Hej bloggen !


Lördag : hade träning vid 9 , gick ass bra fick hjälp av isabelle .
efter vår träning hade vi skriskoskola. som ni vet så har ju wilma brytit tån så jag och larsson skulle komma och överaska henne med en liten blomma och 2 filmer.och självklart så skulle vi ju pyssla om henne
här kommer de lite bilder från kvällen
Söndag: varje söndag har jag isabelle larsson och amanda hockyeskolan ,
det är jätte kul .
men i dag var vi lite få personer där var bara jag och larsson som var där .
men det gick bra ändå.
efter de så åkte jag hem städademitt rum
skulle försöka hitta min nyckel till skåpet i skolan ,
men nej de gjorde man inte .
 sen vidare till träning igen mamma hade fått ett mail från min tränare och ville typ prata med mej och mamma ingen aning varför ?men de blev ju inget möte tur de !
träningen gick bra faktiskt tack vorre Isablle Burgmen!
åå i morgon är de skolan igen har inte vart där på 3 veckor :D. länktar faktiskt lite

     
lördagskvällen med mina favoriter!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0