fredag kväll .

Hej alla söta !

ska snart sova men skriver lite innan .
i dag har jag vart i skolan , det blev ingen idrott för min del va lite "sjuk".
men faktiskt så ska jag hålla mej frisk för jag ska tävla i morn (lördag).
sen gick jag hem gick med kevin och fredrik en liten bit .
haha pratade med wilma i telefon och fick roliga  kommentarer av dom hela tiden hah :D , killar kan va roliga i bland .
efter skolan kom min lilla wilma som hoppar på krykor just nu och en månad framåt , kul !
vi pratade lite om konståkning , som vanligt ..klockan gick och jag skulle ner till ishuset för att träna , wilma ville följa med och kolla . jag vet att hon börjar länkta lite nu :P
efter de så frågade hon om hon fick sova här självklart sa ju jag JA !

men nu är klockan mycket så nu ska jag sova å så ska  jag ska tävla i morn önska mej lycka!!!
hej då

mina tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0