Fredag i Kyrkan

hejsan alla glada !
min fredag var lite stressig faktiskt .
jag slutade  vid 2 i skolan sen skulle jag skyda mej hem , men ni vet hur lång tid de kan ta att gå hem tilsammans med dom andra i min klass. När jag kom hem så satt jag vid datan och lite så sen var jag tvungen att packa till konfan vi skulle ju sova över där. sen skulle jag åka och träna konståkning och direkt till kyrkan .
Jag trodde kyrkan hade så mycket regler men jag hade fel . vi fick liksom skrika å dom sa inte til oss , det trodde ja inte.
sen blev de sov dags men jag kunde inte sova på hela natten , va vaken till 4 .
När vi vaknar är så va nikita borta , jag och lottye trodde att hon hade åkt hem med josse för hon skulle till stallet tidigt.
Men när vi kommer ut så är hon på toan och sminkar sig
asså den här fredagen kommer jag aldrig att glömma , det var så gymmmmmt kul!
länktar tills vi åker till gotland men konfan:D.... 
vid halv 10 kanske  blev de frukost och lite lekar som vi brukar göra och sen blev de hemgång.
Och i kväll blir det barnvakt med min LILLA wilma ! Å vad jag länktar tills i morgon , Andra avenyn.
ha det så bra  och hej då

jag och min Isabelle<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0