Clara :'(

Hej!


I dag fick jag veta att min underbara tränare Clara som jag har haft i 6 år ska sluta. det känns att de inte är en mening att vara kvar i klubben längre . Så många minnen som jag har i ett jävla ishus kommer jag ALDRIG  att glömma . Men jag får se om jag fortätter åka  har ju åkt sen jag va 3 så de blir nog svår att sluta bara så här .

Men i dag har jag vart på prao men moster ,som ni vet.
Alla barn är så gulliga och jätte snälla mot mej , och i morgon blir det skriskor med hela klassen som jag är hos,Kul :D.
Efter "jobbet" så åkte jag och Mamma till skärholmen och köpte lite kläder , skulle köp prisent till min isabelle men jag hittade inget ska nog köpa i morn istället. köpte i allafall till mej det blev en tunika och en långa kofta från Ginatricot.

ska sova nu men vi ses i morn hej då !



 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0