hemstudiedag!

hej hej alla söta
i dag har jag pluggat hela dan det är därför jag inte har kunnat blogga .
å jag ligger i min säng och tänker på hur kul vi hade på konfan i fredags och jag länktar så efter vårt lilla läger på gotland.
men det är i mars så jag kan ju drömma vidare på de och tänka på den är veckan kolla så myckat jag ska hinna med
det här är ett skämt för min del , måsta göra de bästa nu men jag är glad att jag har G i alla ämen :D
i dag måndag :  kristendom + kemi + Träna
tisdag: utveklingssamtal + öva i skolan + teknik arbete
onsdag: göra en bokrecension+ träna

torsdag: geografi+ träna
fredag: novel + träna
lördag träna + nåt som jag inte har hunnit + fysik
söndag : tränare + träna + andra avenyn + fysik


nu måste jag sova för att vara pigg i morgon. det är ju skola :D jihu !!!

mitt liv , konståkning <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0