hela helgen !

tjena kompisar !
jag har inte hunnit och inte orkat skriva på hela helgen+ att jag har haft nackspärr:S


I fredags var jag på konfan , va faktiskt kul den här gången. efter konfan gick josefine viktor  och jag hem till albin för att kolla på idol, faan att Kevin vann !! jag hatar han för han snackar om hans tjej hela jävla tiden.

och i lördags var det lucia , var i ishuet kl 9 och hade lucia uppvisning.gick faktiskt bra , bilder kommer .
efter uppviningen så åkte jag och isabelle till skärholmen för att köpa julklappar , men jag är inte klar än ,
pappa kom och hämtade oss vid 5 tiden , och sen raka vägen till mormor . vi firade en liten julafton eftersom jag är utomlands . på sena kvällen var jag med josse, och philip kom och vi kollade på råttatouille, haha den är faktiskt bra :P

och i dag har jag vart i ishallen hela dan. vi hade våran första tävling. så jag har vart med och hjälpt till med lite pappersarbete + lite till.
men nej nu måste jag faktiskt gå , hej då ha det gött !
  
lucia                                                         vi tre <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0