Sjuk

fan jag börjar bli sjuk fan fan fan !!!
och jag har en konståknings tävling liksom om en vecka :S
inte bra !
men i dag har det vart ganska roliga dag, men inte så kul att bråka men de löser sig nog.
på kemin haha så fick nikki damp för jag och lottye sjöng lite !
marie picasso let the spirit fly
haha de ju kul:D

lite senare var de hem gång !
nikita gick hem till mej en snabbis, för att snacka lite och åt lite mellis.
sen fick hon skit brottom till hennes gitarr. sen var ja också tvungen att röra på fläsket ner till ishuset för att vara tränare .
gick ju as bra alla barn är så roliga . så här sa dom: vi tycker att jag är snäll och gör roliga saker med dom och så sa dom att ja va sträng och hård, gilliga små barn.
nej måste plugga nu he de bra <3

Kommentarer
Postat av: Nikita

Inte konstigt att jag fick damp, för det första var det den sämsta låt jag nånsin hört och för det andra sjöng ni samma mening om och om igen.. såklart att man inte kan koncentrera sig dessutom ville ni skriva av mig sen men då hade jag redan dragit.. haha xD älskar er ändå pusssss

2009-01-21 @ 22:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0